jag vet bäst och mest

Det har varit b-kändis vecka här i stockholm. Äckel Nemo kungarna av Tylösand i sin vita dräkt. Vita skor byxor och jacka.. Nej det är inte hett! Sen så var det Lorenzo från ung och bortskämd som av någon anledning var i Huddinge. Äckliga killar veckan, undra vilket äckel man ska se i dag. äckel äckel äckligt.
.
Andra viktiga saker har hänt men ni (lotte) och andra som bryr sig kan ju ringa eller så ringer jag er så ska jag berätta :)
Så här ser det iaf ut när jag och de bästa styr Stockholm!
2010-12-02 @ 12:26:48

Kommentarer
Postat av: lotte, kl. 15:09:17, 2010-12-02.

haha så jävla ugly bild på fredrik den sista!! (annars va dom söta)

Postat av: Agnes, kl. 20:49:13, 2010-12-02.

Hahaha nej man han är ju söt =) jag ska visa en film som han dansar på när jag kommer hem ;)

Postat av: Lotte, kl. 23:48:13, 2010-12-02.

haha jag längtar ;)

mest efter dig. Andra eller tredje helgen i februari blir det myyyys

men först jul loch nyårs mys <3


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0