friday, im in love!

I dag så har jag bestämt att jag inte är sjuk. Har inte kollat febern och om man inte vet att man är sjuk så är man inte det. För i dag är det Fredag och mitt sista bar pass på Olles! Så alla som är i skell kan ju palla sig dit och beställa nått gott från mig.
.
Det känns sjukt bra att vara på väg igen, så nu blir det att packa ner allt man äger igen och flytta till stor stan. Men eftersom jag inte har någon egen lägenhet så blir det nog bara en massa kläder och skor, men det lär bli ganska mycke packning ändå. Är det någon som hör om någon lägenhet eller topp jobb i Stockholm kan ni höra av er till mig:) Tillsvidare bor jag hos min bästa syster i en super fin lägenhet i Huddinge. Kan inte vara mer taggad! Men jag kommer så klart sakna ihjäl mig efter alla vänner och familjen här uppe. Men vi ses ju i Jul och jag hoppas på att ni ska komma och hälsa på.
.
Jag är ledig lördag, jobbar söndag och jobbar sista på måndag sen blir det packning och hejdå på tisdag. Onsdag tar jag första bussen mot Sundsvall och ska vara där och i Härnösand en vecka. Sen är det tåg mot mitt nya hem :)
.
Har även köpt en ny mobil pga att jag vattnade min gamla i sömnen. Det blev en super snygg bästis mobil som Lotte har fast en brun. Vit var slut men jag och lotte jag ju inte ha allt lika...
2010-11-05 @ 14:28:36

Kommentarer
Postat av: Lotte, kl. 17:12:58, 2010-11-05.

kärlek!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0