Så mycket bättre

Igår så utnyttjade vi varas kunskaper. Jag klippe till Fredriks nya frilla som han gjort själv. Det var inte lätt när han gjort ett stort jack i bakhuvudet där det inte alls skulle vara ett jack. Men om vi alla inte tittar jätte noga så syns det inte så mycket hehe... Han satte upp lampor åt mig och Hanna som kanske är världens sämsta hemma fixare. Iaf när det kommer till el och farliga grejer. Dagen fortsatte med nervösa killar, oerhört obehagliga tanter, negativa men positiva resultat, MAT, glögg, pepparkakor och skrivkramp. Idag har jag bara sökt jobb, 9 st för att vara precis. Hoppas något ger resultat. Vill INTE behöva söka på någon restaurang.............
den här bilden skrattar jag och min syster åt på kvällarna.
2010-11-23 @ 19:25:54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0