Till lotte min läsare.

HEEEJ! nu har jag snart varit i stockholm en vecka och jag trivs! Bor hos min underbart bästa syster i hennes lägenhet i Huddinge centrum. Söker jobb förfullt och det är jobbigt, när man måste hoppa mellan två datorer. En funkar som skrivare och andra som internet. Annars så njuter jag av Stockholm och hänger runt med Fredde.
.
Var ut i Onsdags med Mimmi och Hanna. Började på Movitz i gamla stan där vi käkade och drack gott vin. Sen var det hårdrocks klubb och öl. blablabla bla och en helknäpp taxi resa senare var vi hemma kl 04.?? :) I helgen har vi haft fin besök från Sundsvall. Lördag gick vi på bio och jag i panik drog en liten vit lögn. SKIT lång kö till toan och jag höll verkligen på att kissa på mig. Tänkte snabbt och sa att jag var gravid och att det tryckte på som tusan... Fick gå föra alla och kissa på herrarnas. Nöden har absolut ingen lag.
.
Ikea idag där syster shoppade loss på lampor som vi nu blir tokiga på. Vi hoppas på att en man snart ska dyka upp och fixa lite här hemma. Hanna har varit arg på mig idag också. För att jag skrattade och tog ett smyg kort på ett barn som var liten tjock, arg och kines. Han åt glass och att i en kundvagn. Jätte roligt!
TOK SAKNAR DIG CHARLOTTE ERICSSON!
2010-11-21 @ 23:12:14

Kommentarer
Postat av: C, kl. 13:30:18, 2010-11-22.

och jag TOKsaknar dig människa.

Tack för uppdateringen ;) ringer dik ikvällm blev så sent igår

PUSS


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0