Grattis till mig!

Japp nu så är jag gammal på riktigt också! Men har haft en super dag med Malin som bjöd på fin frukost och shopping i stoor stan Härnösand. 4 affärer gick vi på haha! Blev ett studiebesök på Linns jobb också, som var fint:) Nostalgi middag på Rutiga duken och sen 5h buss tillbaka till skell. Som inte var så tråkig när jag slog på Stig H Olsson snowroller! Tyngden på dalskidan ÄLSKLING!!  Hemma väntade familjen med kvälls fika med en massa paket och blommor från Oscarkp. Tack. Och TACK till alla er om smsat ringt och skrivit på Fb :)
18 år och överrasknings fest av Oscar med vänner på olles!
19år och överrasknings bad och fest!
20 år och födelsedags dans av Malin och Linn
20 presenter ska jag tydligen få av Linn och Malin.Första presentkort
på systemet. När kommer de andra 19? ;)
20år trötter, nu blir det sängen och ladda för helgen :)
2010-10-28 @ 00:31:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0