skitbläskitfanbajs

Flyttade ur lägenheten på framnäs i slutet av maj, sa upp den redan i februari. NU kommer det el räkningar från juni- till nu ++ inkasso!! INTE OKEJ!? Dom hade gått för dagen, så i morgon blir det tidig upp så jag hinner ringa och vara arg innan jag ska till luleå och vinka av Tina och Vg som flyttar till Oslo :)
.
Annars så saknar jag Lotte i sinne och vill nu bara tillbaka till stockholm och leva livet! Ikväll blir det mys med alla vänner hos tina om jag orkar hålla mina ögon öppna.... gick upp kl 05.00. (lite överdrivet för jag var 1,5h tidig på arlanda). Träffade också skellefteås topp vakter och polis på planet som fick skjuts hem av lillebror. Som var snäll och gick upp på sin sovmorgon för att hämta mig!
hon är het, ja jag vet!
Hon är inte het, ja jag vet men bakis och snus galen.
2010-10-18 @ 17:45:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0