tjejer!

Middag hos Farmor och Farfar, gott för gott. Åt för en vecka kanske, fast farmor tycke att jag åt för lite och fyllde på mer och mer. Vill absolut fortfarande vara så kär som mina föräldrar och mor/far föräldrar är när jag blir gammal. Det är så fint.
Sen bar det av till snygga 21 åriga Danielle för mer fika och tjej mys. Kajza Tina AgnesR och Malin <3
Cyklade i kylan och kom hem för ett emo snack med bästisen Lotte! Fy fan vad jag saknar den bruden. Hon är bäst.
Tänkte sova tidigt i dag för i morgon blir det träning på 360 med Danielle och Kajza kanske Tina :)
Ge mig sommaren tillbaka!
2010-10-11 @ 01:29:15

Kommentarer
Postat av: L, kl. 10:00:36, 2010-10-11.

och jag saknar dig ännu mer!!

tack för emosnacket, idag känns det mkt bättre!

love


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0